kaprysonline.pl » Reklamacje i zwroty


Reklamacje i zwroty

1. Reklamacje:

1. Wady fabryczne.
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy o informacje mailową bądź telefoniczną. Wadliwy towar wraz z dołączoną fakturą, oraz z opisem przyczyny zwrotu należy odesłać na adres księgarni. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe( będzie na stanie w magazynie) Koszty związane z odesłaniem reklamacji zwrócimy na wskazane przez klienta konto bankowe natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
2. Przesyłka niezgodna z zamówieniem
Jeśli znajdujące się w przesyłce pozycje zostały mylnie przesłane, lub część zamówienia nie zgadza się z pozycjami zamawianymi, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Mylnie wysłane tytuły należy przesłać na adres księgarni. Do przesyłki należy dołączyć informację, na którą pozycję mamy dokonać wymiany, oraz numer konta, na które dokonamy zwrotu poniesionych kosztów wysyłki. Jeśli okaże się, że w odebranej przesyłce brakuje pozycji zawartej na dołączonej fakturze, prosimy o informacje mailową bądź telefoniczną. Jeśli po sprawdzeniu, okaże się, że w paczce brakowało zgłaszanej pozycji, zostanie ona, dosłana, w możliwie jak najszybszym terminie. Koszty wysyłki pokrywa w tym wypadku księgarnia.

2. Zwroty:

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumenta, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Razem z towarem należy zwrócić otrzymaną fakturę. Po otrzymaniu zwrotnej przesyłki księgarnia gwarantuje zwrot wartości produktu - pieniądze zostaną niezwłocznie odesłane na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi, klient płaci także za odesłanie towaru.

opracowanie Prekursor